مشخصات پاوربانک خوب

ساخت وبلاگ

پاوربانک خورشیدی نازک Opteka-SC4000

ممکن است بانکهای انرژی خورشیدی مفید به نظر برسند و گرچه آنها اساساً مفیدتر از پاور بانک معمولی شما هستند ، هنوز دلایل زیادی وجود دارد که نباید فقط به دنبال تعقیب این دستگاه های شارژ خورشیدی باشید.


گزارش این آگهی

در واقع آنها می توانند خود را از طریق نور خورشید و احتمالاً هر منبع دیگری از نور شارژ کنند ، اما این نوع شارژرها معمولاً در مناطق دیگر فاقد آن هستند. مانند سرعت شارژ آنها ، طراحی و حتی شارژ شدن خورشیدی خود قسمت اصلی دستگاه است.

این بانک انرژی خورشیدی Opteka 4000mAh است و اگرچه ممکن است کاملاً براق و حرفه ای به نظر برسد ، ما آنچه را که واقعاً در این بررسی شارژر هاربر ارائه کرده است را آشکار خواهیم کرد.

بانک خورشیدی دیزول 5،000mAh

قدرت
ظرفیت توان:
ظرفیت توان Opteka از 4000 میلی آمپر ساعت شروع شده است و این چیزی نیست که واقعاً دریافت خواهید کرد زیرا این پاوربانک از باتری های لیتیوم پلیمر استفاده می کند که در تبدیل انرژی آنها خوب نیستند و در نتیجه ، شما به احتمال زیاد ظرفیت انرژی خروجی 3،000 میلی آمپر ساعت را دریافت می کنید که در واقع می توانید از آن برای شارژ دستگاه خود استفاده کنید.

این یک ناامید کننده بسیار بزرگ است زیرا به معنای ظرفیت توان 2 عدد شارژ کامل در گوشی های هوشمند شما ، این Opteka فقط می تواند 1 شارژ کامل برای اکثر تلفن های هوشمند مانند تلفن های هوشمند آیفون 6 / 6s Plus شما ارائه دهد.

داشتن شارژ واحد برای تلفن های هوشمند Android با ظرفیت بیشتر هنگامی که Galaxy یا یک تلفن هوشمند Google Pixel را شارژ می کنید بسیار صادق است.

اگر فکر می کنید که می توانید تبلت های این پاوربانک را شارژ کنید ، می توانید ، اما به هیچ وجه ارزش آن را ندارد ، زیرا ظرفیت شارژ و سرعت شارژ شدن در هنگام شارژ کردن رایانه لوحی تجربه خوبی را برای شما فراهم نمی کنند.

 بانک قدرت خورشیدی نازک Opteka-SC4000 (ظرفیت توان خروجی = 3،000 میلی آمپر ساعت) ظرفیت تلفن Opteka-SC4000 نازک خورشیدی نازک از ظرفیت پس از یک بار شارژ باقیمانده

# شارژ کامل برای دستگاه
iPhone SE 3،000mAh 1،624mAh 1،376mAh مانده است

1.8 شارژ کامل
iPhone 6 3،000mAh 1،810mAh 1،190mAh باقیمانده

1.6 شارژ کامل
iPhone 6 Plus 3،000mAh 2،915mAh 85mAh مانده است

1.0 شارژ کامل
iPhone 6s 3،000mAh 1،715mAh 1،285mAh باقیمانده

1.7 شارژ کامل
iPhone 6s Plus 3،000mAh 2،750mAh 250mAh مانده است

1.0 شارژ کامل
سامسونگ Galaxy S6 3،000mAh 2،550mAh 450mAh باقیمانده است

1.1 شارژ کامل
سامسونگ Galaxy S6 Edge 3،000mAh 2،600mAh 400mAh بیش از سمت چپ

1.1 شارژ کامل
سامسونگ Galaxy S7 3،000mAh 3،000mAh 0mAh باقیمانده است

1 شارژ کامل
سامسونگ Galaxy S7 Edge 3،000mAh 3،600mAh -600mAh

برای شارژ کامل به 600mAh ظرفیت بیشتر انرژی نیاز دارید
Samsung Galaxy S8 + 3،000mAh 3500mAh -500mAh

برای شارژ کامل به 500 میلیون آمپر ساعت ظرفیت بیشتر نیاز دارید
شارژ خروجی:
شارژ خروجی خیلی سریع نیست زیرا فقط می تواند خروجی 5V / 1.0A را صادر کند. سرعت شارژ 1 آمپر کندی است و به هیچ وجه شارژ دستگاه های USB شما را با حداکثر سرعت شارژ نمی کند.

این موضوع در مورد تلفن های هوشمند صادق است و برای دستگاه هایی که تبلت و تلفن های هوشمند سازگار با Quick Charge هستند نیز صادق است.

شارژ ورودی:
شارژ خورشیدی:
بانک انرژی خورشیدی نازک Opteka-SC4000

شارژ مجدد خورشیدی مانند بسیاری از دیگر انرژی های خورشیدی به این سرعت نیست و هنگامی که شما دارای پاوربانک در آفتاب مستقیم هستید و با برخورد به چراغ خورشید به پنل خورشیدی ، حداکثر شارژ شارژر خورشیدی 5V / 250mA است.

این اساساً یک محله از یک آمپر است و بنابراین اگر شما فقط از طریق پنل خورشیدی آن را شارژ کنید و بتوانید از طریق پنل خورشیدی آن را شارژ کنید ، می توانید ظرف 12 ساعت به طور کامل شارژ شوید.

با این وجود بیشتر اوقات شما قصد شارژ کامل آن از خورشید را ندارید زیرا بیشتر اوقات در تابش مستقیم نور خورشید نخواهد بود و البته Opteka تنها در صورت شارژ مجدد از طریق خورشیدی می تواند تا 75٪ شارژ کند. 

مشخصات پاوربانک خوب...
ما را در سایت مشخصات پاوربانک خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاوربانک خوب good-powerbank-specifications بازدید : 185 تاريخ : سه شنبه 30 مهر 1398 ساعت: 23:58

پاوربانک خورشیدی PowerAdd Apollo3 8،000mAh

بانک انرژی خورشیدی نازک Opteka-SC4000


گزارش این آگهی

طرح
اندازه و وزن:


پاوربانک بسیار کوچک است و در واقع بسیار قابل حمل است. این را نمی توان در مورد بسیاری از بانکهای انرژی خورشیدی دیگر گفت.


گزارش این آگهی

دارای طول 5.5 اینچ ، عرض 2.9 اینچ و ضخامت 0.6 اینچ است. وزن شارژر به طرز شگفت انگیزی 5.6 اونس سبک است. مشکلی برای نگه داشتن این کار در دستان خود ، یا قرار دادن آن روی کوله پشتی یا مشکلی شما نخواهد داشت.

اجزای عملکردی:
بانک انرژی خورشیدی PowerAdd Apollo3 8،000mAh

استفاده از آن آسان است

پاوربانک PowerAdd Solar دارای 2 درگاه شارژ USB Output در سمت کوتاه و در بین آن دسته از پورت های شارژ یک چراغ قوه LED است. دکمه پاور در یک طرف طولانی از شارژر یافت می شود و در طرف مقابل جایی است که می توانید درگاه شارژ ورودی Micro-USB را پیدا کنید.

با وصل کردن یک دستگاه به درگاههای شارژ USB ، به طور خودکار شارژ شروع می شود و دکمه پاور با 2 ویژگی اصلی باقی می ماند.

بررسی ظرفیت نیرو
چراغ قوه را روشن کنید.
برای روشن کردن چراغ قوه پاوربانک ، کافی است دکمه پاور را به مدت 3 ثانیه پایین نگه دارید و آن را خاموش کنید همین کار را انجام می دهید. چراغ قوه روشن نیست و در واقع قابل مقایسه با چراغ قوه صفحه کلید است.

در گوشه ای از شارژر خورشیدی جایی است که یک بند مچی وجود دارد که می توانید از روی مچ دست خود استفاده کنید اما بهتر است آن را روی چیزی مانند کوله پشتی استفاده کنید زیرا از این طریق می توانید از کارابینر برای اتصال آن به کوله پشتی خود استفاده کنید و امیدوارم خورشیدی پنل ها بیشتر در معرض نور خورشید خواهند بود.

ساختن
ساختار و مواد:
پاوربانک خورشیدی PowerAdd از پلاستیک ساخته شده است و متاسفانه ، این یک بانک قدرت سخت نیست. این تعجب آور است زیرا اکثر بانک های انرژی خورشیدی ناهموار هستند به این معنی که ضد ضربه و ضد آب هستند زیرا معمولاً دارای روکش هایی هستند که قادر به پوشش درگاه های شارژ و محافظت از آب هستند.

بنابراین اگر این مسئله را به طبیعت می کشید ، باید مراقب باشید که این مسئله را از ارتفاعات عالی رها نکنید و آن را از آب دور نکنید.

فنی:
از طرف فناوری ، بانک انرژی خورشیدی کار خاصی انجام نمی دهد اما درست با استفاده از ویژگی های فناوری ایمنی کارهایی را انجام می دهد.

قابلیت اطمینان
در اکثر موارد ، این یک بانک قدرت متوسط ​​است.

با این گفته ، ما این اعتبار را به دلیل توانایی شارژ مجدد خود با استفاده از انرژی خورشیدی می دهیم ، اما اگر این پاوربانک را خریداری می کنید فکر می کنید که قسمت خورشیدی آن چیزی است که باعث می شود بیشترین اطمینان را داشته باشد ، خوب نیست.

قطعات معمول است که با استفاده از 2 پورت شارژ و شارژ میکرو USB ، این پاوربانک قابل اعتماد است.

Aukey PB-P8 12،000mAh Dual USB Bank Solar Bank

بانک انرژی خورشیدی مشابه

 


خلاصه
قدرت:

ظرفیت برق دارای نرخ تبدیل منظم بوده و مقدار مناسبی از انرژی را بیشتر برای تلفن های هوشمند فراهم می کند. طراحی شارژ می تواند از برخی کارها استفاده کند زیرا همیشه دستگاهی دارید که شارژ آن کندتر از دستگاه دیگر است.


گزارش این آگهی

طرح:

یک پاوربانک کوچک و سبک. استفاده از چراغ قوه خیلی مفید نیست زیرا واقعاً کم است.

ساختن:

بهترین کیفیت ساخت نیست زیرا برای یک بانک انرژی خورشیدی بدنه ای ضد آب یا ضد آب نیست.

قابلیت اطمینان:

به دلایل معمول قابل اطمینان است ، و این واقعیت این است که این یک شارژر قابل حمل است که می تواند برق دستگاه های شما را تأمین کند. نه به دلیل پنل خورشیدی.


گزارش این آگهی

کلیه بررسی های بانک انرژی خورشیدی

مشخصات بانک انرژی خورشیدی PowerAdd Apollo3 8،000mAh:
ظرفیت: تبلیغات: ظرفیت خروجی 8،000mAh: 5،600mAh
خروجی:
بندر 1: 5V / 2.1A

بندر 2: 5V / 1.0A

حداکثر خروجی: 3.1A

ورودی: 5V / 2.0A از طریق درگاه ورودی میکرو USB
شاخص های قدرت LED: 4 شاخص قدرت توان نقطه ای
اندازه: 5.5 2.5 2.5 0. 0.6 اینچ
وزن: 5.6 اونس
نتیجه:
شما آن را دارید ، یک بانک انرژی خورشیدی که بهترین قسمت در مورد آن ، خود پاور بانک است.

با تمام آنچه گفته شد ، ما محدودیت های شارژر قابل حمل را می فهمیم زیرا این صفحه نمایش خورشیدی کوچک دارد ، چگونه می تواند به سرعت شارژ شود. خوب ، این مسئله است آیا استفاده از پانل های خورشیدی با چیزی به اندازه پاور بانک ، واقعاً منطقی است؟

مشخصات پاوربانک خوب...
ما را در سایت مشخصات پاوربانک خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاوربانک خوب good-powerbank-specifications بازدید : 242 تاريخ : سه شنبه 30 مهر 1398 ساعت: 23:55

پاوربانک خورشیدی PowerAdd Apollo3 8،000mAh

حتی اگر برخی از بانکهای انرژی خورشیدی بهتر از سایر بانکها باشند ، بیشتر اوقات ، بانکهای انرژی خورشیدی متوسط ​​هستند.

این بدان دلیل است که آنها فقط نوع طبیعی پاوربانک شما هستند ، اما می توانند در هنگام تبدیل شدن به نور از یک صفحه خورشیدی شارژ شوند.

با این وجود ، بیشتر اوقات شارژ خورشیدی برای این شارژرها آنقدر کند است که بخشی از شارژ خورشیدی از آنها فقط بی ربط است. بار دیگر ، این واقعیت که می توانید در حالی که هنوز هم قطعات شارژ Output و Input را شارژ می کنید ، از طریق نور شارژ کنید ، آن را جذاب تر می کند.

گزارش این آگهی

این پاوربانک خورشیدی PowerAdd Apollo3 است که در داشتن پاوربانک بسیار خوب عمل می کند اما ببینیم قسمت خورشیدی آن به هر مکانی خاص می رود یا نه.

بانک خورشیدی دیزول 5،000mAh

قدرت
ظرفیت توان:


پاوربانک با ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت شروع می شود و به دلیل ناکارآمدی هنگام شارژ تغییر می کند.

گزارش این آگهی

مهم است بدانید که پاوربانک از باتری های لیتیوم پلیمر استفاده می کند و دارای 2 درگاه شارژ است. در بیشتر قسمت ها ، انرژی خورشیدی دارای نرخ تبدیل منظم 70٪ است و این منجر به ظرفیت توان خروجی 5،600 میلی آمپر ساعت می شود که در واقع می توانید از آن استفاده کنید.

این نوع نرخ تبدیل در اکثر شارژرهای قابل حمل کاملاً متداول است ، با این حال ، فقط به دلیل این که این یک هنجار است ، به معنای این نیست که این یک چیز خوب است.

شما در حال از دست دادن حدود 2400 میلی آمپر ساعت ظرفیتی هستید که می تواند برای شارژ تلفن های هوشمند در کل مدت زمان شارژ استفاده شود و اکنون با این کار از بین رفته است ، نمی توانید یک قرص تبلت را به تمام توان شارژ کنید.

با تمام این گفته ها ، قدرت 5600 میلی آمپر ساعت هنوز برای شارژ اکثر تلفن های هوشمند حدود 2.5 برابر کافی است. این امکان وجود دارد که قرص های موجود در انتهای Mini طیف را تا حدود 80٪ از راه را شارژ کند و می تواند قرص های بزرگتر بزرگتر را در حدود نیمی از این مسیر شارژ کند.

بنابراین در بیشتر موارد ، شما فقط می خواهید تلفن های هوشمند را شارژ کنید تا بتوانید قبل از شارژ مجدد آن ، از بانک انرژی خورشیدی چند بار استفاده کنید.

دستگاه های PowerAdd Apollo3 8،000mAh انرژی خورشیدی (ظرفیت خروجی = 5،600mAh) ظرفیت تلفن PowerAdd Apollo3 8،000mAh پس از یک بار شارژ بیش از ظرفیت باقی مانده است

# شارژ کامل برای دستگاه
iPhone SE 5،600mAh 1،624mAh 3،976mAh مانده است

3.4 هزینه های کامل
آیفون 6 5،600mAh 1،810mAh 3،790mAh باقیمانده است

3.0 شارژ کامل
iPhone 6 Plus 5،600mAh 2،915mAh 2،685mAh مانده است

1.9 هزینه کامل
iPhone 6s 5،600mAh 1،715mAh 3،885mAh مانده است

3.2 هزینه های کامل
iPhone 6s Plus 5،600mAh 2،750mAh 2،850mAh باقیمانده است

2.0 شارژ کامل
Samsung Galaxy S6 5،600mAh 2،550mAh 3،050mAh مانده است

2.1 هزینه های کامل
سامسونگ Galaxy S6 Edge 5،600mAh 2،600mAh 3،000mAh باقیمانده است

2.1 هزینه های کامل
سامسونگ Galaxy S7 5،600mAh 3،000mAh 2،600mAh باقیمانده است

1.8 شارژ کامل
سامسونگ Galaxy S7 Edge 5،600mAh 3،600mAh 2،000mAh باقیمانده است

1.5 شارژ کامل
سامسونگ گلکسی S8 + 5،600mAh 3500mAh 2،100mAh باقیمانده است

1.6 شارژ کامل
شارژ خروجی:
بسیاری از پاوربانک ها که دارای همان نوع طراحی تغذیه پورت شارژ هستند و از این طریق ، منظور ما این است که درگاه های شارژ در این پاوربانک سرعت شارژ آنها به یک سرعت مشخص ثابت است.

گزارش این آگهی

در این حالت ، یک درگاه شارژ سرعت خروجی 5V / 2.1A و دیگری شارژ آن 5V / 1.0A است.

درگاه شارژ 5V / 2.1A:
از این درگاه شارژ در هر زمان استفاده کنید زیرا اکثر دستگاه های شارژ USB USB قادر به شارژ سریع تر از یک آمپول واحد هستند و با استفاده از درگاه شارژ 1 آمپ فقط خود را برای کاهش سرعت شارژ محدود می کنید.

بنابراین اگر دو دستگاه را به طور همزمان شارژ می کنید ، از این درگاه شارژ برای شارژ دستگاهی که می خواهید سریعترین آن را شارژ کنید ، استفاده کنید. حتی اگر این تبلت ها را با حداکثر سرعت شارژ نمی کند ، تقریباً نزدیک است.

درگاه شارژ 5V / 1.0A:
اگر فقط یک دستگاه را در بانک انرژی خورشیدی شارژ می کنید ، از این درگاه شارژ باید اجتناب شود زیرا این دستگاه تنها یک آمپر برق را تولید می کند. اگر به طور هم زمان 2 دستگاه را شارژ می کنید ، باید بدانید که هر دستگاهی که به این درگاه شارژ وصل می شوید نسبت به درگاه دیگر کندتر شارژ می شود.

ما می دانیم که PowerAdd استفاده از تلفن های هوشمند با درگاه 1 Amp و تبلت ها با پورت 2 Amp را توصیه می کند اما به معنای منطقی نیست که بیشتر تلفن های هوشمند با درگاه شارژ تبلت سریعتر شارژ شوند.

همچنین ، دلیل اینکه فکر می کنیم این نوع طراحی قدرت صرفاً بد است این است که وقتی شما به طور همزمان 2 دستگاه را شارژ می کنید ، همیشه 1 دستگاه دارید که به آرامی شارژ می شود.

شارژ خورشیدی:
بیایید با جذابیت های اصلی این پاوربانک ، شارژ مجدد صفحه خورشیدی شروع کنیم.

در صورت داشتن پنل های خورشیدی از منبع تغذیه خورشیدی در نور مستقیم خورشید ، پاوربانک قادر به شارژ خود اما با سرعت شارژ بسیار کند است.

چقدر آهسته؟ در دمای 5 ولت / 150 میلی آمپر آهسته است و در واقع کمتر از یک چهارم از یک آمپر کامل است.

اگر از شارژ خورشیدی برای شارژ کامل پاوربانک استفاده می کنید ، این اتفاق می تواند 50 ساعت طول بکشد ، و می دانیم که به احتمال زیاد شما در انتظار طولانی بودن مدت انتظار برای پاوربانک نخواهید بود. زیرا خود خورشید مطمئناً نخواهد بود.

شارژ میکرو USB:
روش Micro-USB برای شارژ مجدد از پاوربانک گزینه معقول تری است زیرا وقتی از شارژر دیواری 2 آمپر استفاده می کنید ، بانک انرژی خورشیدی قادر خواهد بود ظرف 7 تا 8 ساعت با شارژ 5V / 2.0A شارژ کامل کند. . خیلی سریعتر از شارژ خورشیدی

مشخصات پاوربانک خوب...
ما را در سایت مشخصات پاوربانک خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاوربانک خوب good-powerbank-specifications بازدید : 215 تاريخ : سه شنبه 30 مهر 1398 ساعت: 23:53

پاوربانک خورشیدی دیزول 5،000mAh

پاوربانکهای خورشیدی دقیقاً مانند سایر شارژرهای قابل حمل دیگر موجود در بازار هستند ، اما تفاوت اصلی بین آنها و معمولی ها در استفاده از پنل خورشیدی است.

گزارش این آگهی

استفاده از پنل خورشیدی بسیار مفید است زیرا قادر است بدون استفاده از شارژر دیواری USB ، از پاوربانک شارژ کنید و بنابراین می توانید در حال پیاده روی و شارژ بانک انرژی خورشیدی خود از طریق خورشید باشید.

همانطور که به نظر می رسد شگفت انگیز است ، هنوز هم مشکلات وجود دارد و مشکل اصلی این واقعیت است که شارژ شدن خورشیدی و در اصل شارژ شدن خورشیدی ، به طور کلی ، بسیار کند است. به خصوص هنگامی که یک صفحه خورشیدی کوچک دارید که بر روی پاور بانک قرار دارد.

این نیروگاه خورشیدی Dizaul 5،000mAh است و یک آژانس قدرتمند کاملاً محبوب در آمازون است. بیایید نگاهی بیندازیم که چه چیزی این پاور بانک خورشیدی را ویژه می کند ، یا حتی اصلاً خاص است.

شارژر قابل حمل خورشیدی 10000 میلی آمپر ساعت Innoo Tech

قدرت
ظرفیت توان:
از ظرفیت بسیار کمی 5000 میلی آمپر ساعت برخوردار است و به همراه دو درگاه USB آن که هرکدام دارای سرعت شارژ 5V / 1.0A هستند ، تبدیل انرژی کاملاً متوسط ​​است.

3.7 x 5،000 = 18،500 / 5 = 3،700

بنابراین اگر دو دستگاه را به طور همزمان شارژ می کنید ، به احتمال زیاد شما می خواهید ظرفیت توان خروجی 3،700 میلی آمپر ساعت را دریافت کنید و اگر فقط یک دستگاه را شارژ می کنید ، این می تواند منجر به ظرفیت بیشتر خروجی شود. برای استفاده شما

در صورت شارژ تلفن های هوشمند ، بیشترین تجربه را در رابطه با این پاوربانک خواهید داشت زیرا می خواهید یک iPhone SE را با ظرفیت 1.624mAh خود تا 2 بار شارژ کنید ، پس از آن آیفون های جدیدتر مانند آیفون 7 می توانند تقریباً 1.5 برابر شارژ شوند.

اگر تلفن های هوشمند بسیار پرمصرفی مانند Galaxy S8 یا Google Pixel XL را شارژ می کنید ، آنها می توانند حداقل یک بار با بانک قدرت خورشیدی Dizaul Solar شارژ شوند.

شارژ خروجی:
دو پورت USB با این پاور بانک خورشیدی Dizaul Solar وجود دارد و هرکدام از درگاه ها دارای سرعت شارژ 5V / 1.0A هستند. سرعت شارژ درگاه های USB می توانست بهتر باشد زیرا سرعت شارژ 5V / 1.0A کاملاً کند است و در اکثر دستگاه ها با حداکثر سرعت شارژ آنها شارژ نمی شود.

گزارش این آگهی

بهتر بود که پاوربانک فقط یک درگاه USB داشته باشد که سرعت شارژ آن 5V / 2.0A باشد و از این طریق ، دستگاهی که شارژ می شود به جای اینکه فقط یک آمپر باشد ، سریعتر شارژ می شود.

شارژ ورودی:
دو روش برای شارژ مجدد از این پاوربانک وجود دارد که می تواند از طریق پنل خورشیدی آن و همچنین یک درگاه ورودی Micro-USB باشد.

سرعت شارژ با درگاه ورودی Micro-USB آن 5V / 1.0A است و نتیجه آن در حدود 4 تا 4 ساعت شارژ کامل برای این پاوربانک 5000mAh است. فقط به یاد داشته باشید که برای شارژ مجدد پاوربانک با حداکثر توان آن ، باید از یک شارژر دیواری USB 1 آمپر یا بالاتر استفاده کنید.

سپس شارژ مجدد از طریق پنل خورشیدی پاوربانک انجام می شود و سرعت شارژ آن برابر 5.5 ولت / 1.2 ولت است ، یا از نظر ولت و آمپرس ، سرعت شارژ از طریق پنل خورشیدی 5.5 ولت / 0.21A است.

این سرعت شارژ بسیار کندی است که در حدود 10+ ساعت از زمان به پاوربانک Dizaul شارژ می شود و شما نمی خواهید که با استفاده از پانل خورشیدی خود واقعاً واقعاً پاوربانک را با تمام توان خود شارژ کنید زیرا این کار بسیار کند است و شما برای شارژ مجدد آن با حداکثر سرعت شارژ خود ، به نور مستقیم خورشید نیاز داریم

طرح
اندازه و وزن:
قسمت عالی پاوربانک دیزلول 5،000mAh این است که از نظر اندازه و وزن بسیار کمی است. به این دلیل که دارای طول 5.6 اینچ ، عرض 2.8 اینچ و ضخامت 0.6 اینچ است. وزن شارژر 4 اونس است.

اجزای عملکردی:
قسمت های کاربردی پاور بانک در همه جا کمی است.

در سمت چپ جایی است که می توانید یک درگاه USB و همچنین پورت ورودی Micro-USB پیدا کنید و سپس در سمت راست جایی است که می توانید درگاه USB دیگر و یک چراغ قوه LED را پیدا کنید.

در قسمت بالای پاوربانک جایی است که 4 نشانگر ظرفیت توان LED سبز وجود دارد و دکمه پاور نیز وجود دارد. پنل خورشیدی نیز در قسمت جلوی پاوربانک قرار دارد.

برای شروع شارژ دستگاه های خود باید دکمه روشن فشار داده شود و از دکمه پاور نیز برای روشن کردن چراغ قوه با ضربه زدن دوبار استفاده می شود و برای خاموش کردن آن نیز باید روی آن دو بار ضربه بزنید.

ساختن
ساختار و مواد:
هنگامی که پورت های USB توسط فلپ های آنها پوشانده می شوند ، پاوربانک ضد آب است.

با این حال ، شما نمی توانید این پاوربانک را در آب رها کنید زیرا نمی تواند آب را در آب غوطه ور کند وگرنه آسیب دیده است. آب باران بیشتر کارهایی است که می تواند از عهده آن برآید و این کاری است که بسیاری از بانک های قدرت عادی قادر به انجام آن نیستند.

فنی:
از طرف فنی ، پاوربانک تمام ویژگی های لازم در زمینه فناوری ایمنی را دارد که قادر است در هنگام شارژ شما و دستگاه های شما را ایمن نگه دارد.

بخش شارژ خورشیدی پاوربانک می توانست بهتر باشد ، زیرا این کار را با سرعت بسیار زیاد به پاور بانک شارژ می کند.

Aukey PB-P8 12،000mAh Dual USB Bank Solar Bank

قابلیت اطمینان
این پاوربانک 5،000mAh دیزاول فقط "خوب" است.

دلیل این امر به این دلیل است که این قابلیت را ندارد که آن را شگفت آور کند و این شامل قابلیت شارژ شدن خورشیدی آن نیز می باشد زیرا مدت زمان بسیار زیادی طول می کشد تا نیروگاه از وسایل خورشیدی خود را شارژ کند. همچنین ، هر دو درگاه USB آن سرعت شارژ کندی را به تنها یک آمپول می دهد.

قسمت خوب پاوربانک این است که چقدر کوچک است و چگونه می توانید به معنای واقعی کلمه آن را در هر مکانی که می خواهید ببرید.

بانک انرژی خورشیدی مشابه

 


خلاصه:
قدرت:

ظرفیت برق برای شارژ اکثر تلفن های هوشمند با قدرت کامل حداقل یکبار کافی است. سرعت شارژ بسیار کند است و روش شارژ شدن خورشیدی برای شارژ کامل پاوربانک مدت زمان زیادی طول خواهد کشید.

طرح:

این یک پاوربانک کوچک است که می توانید با خود به هر مکانی بروید.

ساختن:

این یک نیروگاه مقاوم در برابر آب است که می توانید در باران از آن خارج شوید اما نمی تواند در آب فرو رود.

قابلیت اطمینان:

قابل اطمینان ترین قسمت این پاور بانک این واقعیت است که دارای یک پنل خورشیدی است که می توانید از آن شارژ کنید و سایر قسمت های آن نیز مفید هستند اما بیشتر آنها فقط متوسط ​​هستند.

مشخصات بانک انرژی خورشیدی Dizaul 5،000mAh:
ظرفیت: آگهی شده: 5،000mAh ظرفیت خروجی: 3،700mAh
خروجی: هر دو پورت USB: 5V / 1.0A
ورودی:
ورودی میکرو USB: 5V / 1.0A

ورودی پنل خورشیدی: 5.5V / 0.21A

شاخص های چراغ برق: 4 شاخص LED سبز
اندازه: 5.6 2. 2.8 0. 0.6 اینچ
وزن: 4 اونس
نتیجه:
این پاوربانک خورشیدی Dizaul 5،000mAh قادر به تحسین نحوه عملکرد دو پورت USB و پنل خورشیدی است ، اما اجرای آن در یک برنامه خوب فاقد موفقیت است ، به این دلیل که هنگام خروجی و ورودی خود شارژ کندی دارد. 

مشخصات پاوربانک خوب...
ما را در سایت مشخصات پاوربانک خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاوربانک خوب good-powerbank-specifications بازدید : 252 تاريخ : سه شنبه 30 مهر 1398 ساعت: 23:49

پاوربانک خورشیدی RAVPower 15،000mAh

طرح
اندازه و وزن:
اندازه این پاوربانک در واقع بسیار بزرگ است اما زیاد هم سنگین نیست. از آنجا که این شارژر دارای طول 6.7 اینچ ، عرض 3.5 اینچ و ضخامت 0.8 اینچ است. وزن شارژر 13.4 اونس است. بنابراین پک برق به اندازه کافی نیست که نتوانید آن را نگه دارید ، در واقع می توانید آن را نگه دارید ، اما انجام این کار ممکن است مزاحم باشد و به همین دلیل اتصال آن به کوله پشتی گزینه بهتری است.

اجزای عملکردی:


در هر دو طرف پاوربانک جایی است که درگاههای خروجی و ورودی پاوربانک را پیدا خواهید کرد و آنها را تحت پوشش قرار می دهید زیرا این پاوربانک دارای مقاومت در برابر آب IPX4 است. همچنین ، در کنار پورت در سمت راست ، همان جایی است که دکمه پاور را نیز پیدا خواهید کرد ، و برای شروع شارژ باید دکمه پاور را فشار دهید و از دکمه پاور نیز برای روشن کردن چراغ قوه LED در پشت استفاده می شود. از پاوربانک

همچنین ، در کمال تعجب ، چراغ قوه در واقع کاملاً روشن است زیرا مساحت بیشتری در پاور بانک دارد.

بالای پاوربانک جایی است که شما چهار نشانگر توان آبی را پیدا می کنید و درست در جایی است که چراغ قرمز قرمز وجود دارد که هنگام شارژ انرژی خورشیدی روشن می شود.

ساختن
ساختار و مواد:
کیفیت ساخت بانکهای انرژی خورشیدی به طور کلی از پاوربانک متوسط ​​شما بهتر است و در مورد این شارژر صادق است. از آنجا که این شارژر قابل حمل RAVPower دارای رتبه IPX4 است و این بدان معنی است که می تواند در برابر لکه های آب مقاومت کند و همچنین ضد گرد و غبار است. با این گفته ، فقط انتظار نداشته باشید این پاوربانک زنده بماند و در آب فرو رود زیرا این چیزی نیست که ساخته شده باشد.

فنی:
از نظر فنی ، این شارژر هنگام شارژ مجدد از طریق صفحه های خورشیدی ، کار خوبی را انجام می دهد.

قابلیت اطمینان
از نظر قابلیت اطمینان ، این پاوربانک با کیفیت ساخت و ظرفیت توان خود کاملاً قادر است ، اما غیر از این ، شارژ شدن خورشیدی از این پاور بانک ، مهمترین بخش این شارژر ، واقعاً قادر به شارژ سریع نیست ، و این در اصل برای بیشتر بانکهای انرژی خورشیدی موجود در بازار صادق است.

خلاصه:
قدرت:

ظرفیت تمام شده برای شارژ کردن بیشتر تلفن های هوشمند با تمام توان آنها تقریباً سه برابر است در صورتی که تمام این موارد را که با این پاوربانک شارژ می کنید ، شارژ می شود. وقتی نوبت به شارژ مجدد این پاور بانک با استفاده از پنل خورشیدی رسید ، باید این کار مدت زمان زیادی طول بکشد ، به همین دلیل بهتر است این پاور بانک را با استفاده از درگاه ورودی Micro-USB شارژ کنید.

طرح:

اندازه این پاوربانک بسیار بزرگ است ، اما خوشبختانه می توانید از فضای موجود در پاوربانک برای اتصال آن به کوله پشتی استفاده کنید.

ساختن:

کیفیت ساخت این شارژر بسیار مناسب است ، اما مقاومت در برابر آب در سطح پایین است زیرا شارژر تنها می تواند در برابر پاشش آب مقاومت کند و نمی توان آن را زیر آب گرفت.

قابلیت اطمینان:

این شارژر از ظرفیت خوبی برخوردار است ، از طریق درگاه های آن سرعت شارژ می شود و استفاده از پنل خورشیدی برای شارژ مجدد ، واقعاً فقط یک مزیت است.


گزارش این آگهی

نتیجه:
این پاور بانک خورشیدی RAVPower 15،000mAh در واقع یک شارژر معمولی است که احساس می کنیم با مقاومت در برابر آب و شارژ مجدد آن با پنل خورشیدی ، بهتری برای ساخت آن ساخته شده است ، در واقع هیچ بازی در اینجا تغییر نمی کند حتی اگر دارای یک صفحه خورشیدی باشد.

شارژر خورشیدی RAVPower 15000mAh در خارج از منزل شارژر قابل حمل در فضای باز خورشیدی خورشیدی دوگانه USB بسته بسته باتری خارجی با چراغ قوه (IPX4 ضد آب ، ضد گرد و غبار ، پنل خورشیدی شارژ ، ورودی DC5V / 2A)
شارژر خورشیدی RAVPower 15000mAh در خارج از منزل شارژر قابل حمل در فضای باز خورشیدی خورشیدی دوگانه USB بسته بسته باتری خارجی با چراغ قوه (IPX4 ضد آب ، ضد گرد و غبار ، پنل خورشیدی شارژ ، ورودی DC5V / 2A)
 تمام شده

ارسال رایگان

 Amazon.Com
از تاریخ 22 اکتبر 2019 ساعت 12:43 صبح
امکانات
شارژ بی پایان در زیر آفتاب: بسته باتری قابل حمل هر زمان که به لطف صفحه گسترده خورشیدی آفتابی باشد شارژ می شود
شارژ مجدد سریع از برق یا خورشیدی: Dual DC 5V / 2A و ورودی های خورشیدی به شما امکان می دهد بدون توجه به جایی که هستید شارژ مجدد کنید. (ورودی DC برای شارژ سریعتر توصیه می شود)
ظرفیت Mega 15000mAh: آیفون 7 را به مدت 4.2 بار ، آیفون 7 پلاس 3 بار و Galaxy S8 را 2.8 بار شارژ می کند
ایده آل برای استفاده در فضای باز: طراحی ضد آب ، ضد ضربه و گرد و غبار دارای یک چراغ قوه LED است که با نگه داشتن دکمه پاور به مدت 3 ثانیه می تواند فعال یا غیرفعال شود
نکات: فقط برای استفاده در فضای باز توصیه می شود؛ در وسیله نقلیه خود را ترک نکنید زیرا درجه حرارت شدید بر عمر باتری تأثیر می گذارد

مشخصات پاوربانک خوب...
ما را در سایت مشخصات پاوربانک خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاوربانک خوب good-powerbank-specifications بازدید : 218 تاريخ : سه شنبه 30 مهر 1398 ساعت: 23:46

پاوربانک خورشیدی RAVPower 15،000mAh

انواع مختلفی از پاوربانک ها در بازار وجود دارد ، آنهایی که دارای توان زیاد و کم مصرف هستند و همچنین کابل های داخلی وجود دارد که شارژ را آسان تر می کند. با این حال ، بیش از این ، بانک های قدرت نیز وجود دارند که پانل های خورشیدی را با شارژر های قابل حمل ترکیب می کنند و این بدان معنی است که آنها قادر به شارژ مجدد با استفاده از خورشید یا بعضی اوقات از منبع نور هستند. با این حال ، فقط به این دلیل که یک پاور بانک از پانل های خورشیدی استفاده می کند به این معنی نیست که به طور خودکار بهتر از صفحه های بدون پنل خورشیدی است ، زیرا شارژ خورشیدی بسیار کند است.

گزارش این آگهی

گفته می شود ، بیایید ببینیم این پاوربانک خورشیدی RAVPower 15،000mAh چه چیزی را ارائه کرده است ، زیرا این محصول از یک برند برتر در بازار در هنگام شارژ قابل حمل ارائه می شود.

قدرت
ظرفیت توان:
ظرفیت توان این شارژر قابل حمل RAVPower در ابتدا 15000 میلی آمپر ساعت است ، اما همانطور که می دانیم ، این ظرفیت توان واقعی شما نیستید که می خواهید دریافت کنید و این در واقع برای همه پاور بانک ها صادق است. همانطور که وقتی برق از پاوربانک عبور می کند ، از طریق کابل شارژ و در نهایت به دستگاه شما ، انرژی از بین می رود. بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم که چقدر واقعاً قادر خواهید بود دریافت کنید.

3.7 15 15،000 = 55،500 / 5 = 11،100

در بیشتر قسمت ها ، شما واقعاً قادر خواهید بود از 11،000 میلی آمپر ساعت از ظرفیتی که با این شارژر همراه است استفاده کنید ، و این در واقع بسیار خوب است. مطمئناً ، این 4000mAh کمتر از چیزی است که در واقع شارژر با آن شروع می شود ، اما در همان زمان ، ما در حال بررسی این هستیم که شما می توانید با ظرفیت 11000mAh چه کاری انجام دهید.

در نتیجه ، این شارژر می تواند بیشتر گوشی های هوشمند را با تمام توان خود در حدود 3.5 برابر شارژ کند. ما در حال برآورد کامل شارژ در مورد رایج ترین نوع اندازه باتری هستیم ، یعنی 3000 میلی آمپر ساعت که بسیار بزرگ است اما اکنون در بین اکثر تلفن های هوشمند موجود در بازار مانند Galaxy S8 ، Galaxy S9 ، Google Pixel 2 XL تبدیل به یک هنجار شده است. و iPhone X یا باتری 3000 میلی آمپر ساعتی دارند یا بسیار نزدیک آن هستند. بنابراین شارژ تلفن هوشمند با این پاور بانک در واقع بهترین روش استفاده از آن است.

سایر دستگاه های بزرگتر مانند تبلت ها نیز قادر به شارژ کامل با این شارژر قابل حمل RAVPower هستند اما در عین حال توصیه می کنیم از این باتری 6000 میلی آمپری باتری استفاده کنید. در غیر این صورت ، هر چیزی با ظرفیت باتری بالاتر منجر به از بین رفتن کل پاور بانک خواهد شد.

 بانک انرژی خورشیدی RAVPower 15،000mAh (ظرفیت خروجی = 11،000mAh) ظرفیت تلفن RAVPower 15،000mAh بانک خورشیدی پس از یک بار شارژ بیش از ظرفیت باقی مانده است

# شارژ کامل برای دستگاه
iPhone SE 11،000mAh 1،624mAh 9،376mAh بیش از ظرفیت باقی مانده است

6.7 هزینه کامل
آیفون 6 11،000mAh 1،810mAh 9،190mAh بیش از ظرفیت باقی مانده است

6.0 شارژ کامل
iPhone 6 Plus 11،000mAh 2،915mAh 8،085mAh بیش از ظرفیت باقی مانده است

3.7 هزینه کامل
iPhone 6s 11،000mAh 1،715mAh 9،285mAh بیش از ظرفیت باقی مانده است

6.4 هزینه های کامل
iPhone 6s Plus 11،000mAh 2،750mAh 8،250mAh بیش از ظرفیت باقی مانده است

4 شارژ کامل
سامسونگ Galaxy S6 11،000mAh 2،550mAh 8،450mAh بیش از ظرفیت باقی مانده است

4.3 هزینه های کامل
سامسونگ Galaxy S6 Edge 11،000mAh 2،600mAh 8،400mAh بیش از ظرفیت باقی مانده است

4.2 شارژ کامل
Samsung Galaxy S7 11،000mAh 3،000mAh 8،000mAh بیش از ظرفیت باقی مانده است

3.6 هزینه های کامل
سامسونگ Galaxy S7 Edge 11،000mAh 3،600mAh 7،400mAh بیش از ظرفیت باقی مانده است

3.0 شارژ کامل
شارژ خروجی:


دو پورت شارژ USB-A در این پاوربانک وجود دارد ، شما هیچ پورت Quick Charge یا USB-C را پیدا نمی کنید. گفته می شود ، شما می توانید درگاه 25000 میلی آمپر ساعتی خورشیدی RAVPower یک درگاه UBS-C پیدا کنید ، بنابراین اگر علاقه دارید می خواهید این موضوع را بررسی کنید.

گزارش این آگهی

بنابراین یک درگاه USB-A با سرعت شارژ 5V / 2.1A وجود دارد ، در حالیکه دیگر درگاه USB-A دارای سرعت شارژ 5V / 1.0A است. بنابراین این شارژر قطعاً از شیوه قدیمی مدرسه برای طراحی درگاه های شارژ استفاده می کند که یکی از آنها شارژ سریع تری نسبت به نوع دیگر دارد. بنابراین اگر دو دستگاه را به طور همزمان شارژ می کنید ، حتما باید از پورت با سرعت شارژ 2.1A با دستگاهی که می خواهید سریعترین آن را شارژ کنید ، استفاده کنید.

به طور کلی ، ما آرزو می کنیم که آنها آن را ساخته اند به طوری که هر یک از درگاه ها همان حداکثر خروجی 3.1A را به اشتراک بگذارند ، بنابراین هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت که چه وسیله ای را که شارژ می کنید به پایان کوتاه تر چوب برسد.

شارژ ورودی:


از آنجا که این یک بانک انرژی خورشیدی است ، دو روش برای شارژ مجدد آن وجود دارد.

می توانید از ورودی Micro-USB استفاده کنید که قابلیت شارژ مجدد 5V / 2.0A را دارد و در نهایت استفاده از پورت ورودی Micro-USB سریعترین راه برای شارژ این شارژر قابل حمل RAVPower است. به طور کلی شارژ خورشیدی با پاور بانک ها کند است زیرا خود پنل خورشیدی بسیار ناچیز است.

 

شارژ مجدد خورشیدی در این پاوربانک نرخ شارژ 1W / 250mA را دارد و در اصل این تنها یک کوارتر با سرعت شارژ 1 آمپر است و به همین دلیل برای شارژ مجدد پاوربانک به تمام توان خود با خورشید نیاز است تا یک هفته طول بکشد. برای انجام این کار بنابراین ، بله ، اگر می خواهید از شارژ خورشیدی برای این پاوربانک نهایت استفاده را ببرید ، می توانید آن را در زیر نور خورشید قرار دهید و یا آن را به کوله پشتی خود وصل کنید که خورشید به آن ضربه می زند.

مطمئناً ، انتظار ندارید که چقدر پیاده روی و تعریق خود را در آفتاب فروزان سخت انجام دهید.

مشخصات پاوربانک خوب...
ما را در سایت مشخصات پاوربانک خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاوربانک خوب good-powerbank-specifications بازدید : 254 تاريخ : سه شنبه 30 مهر 1398 ساعت: 23:44

پاوربانک خورشیدی RAVPower

طرح
اندازه و وزن:
این به هیچ وجه یک پاوربانک کوچک نیست ، مطمئناً این یک شارژر قابل حمل است که اساساً می توانید هر مکانی را که می خواهید بردارید ، اما در عین حال ، این شارژر بسیار بزرگ و سنگین است. دارای طول 7.1 اینچ ، عرض 3.5 اینچ و ضخامت 1.2 اینچ است. وزن پاوربانک 1.4 پوند است.

بنابراین واقعاً یک پاور بانک نیست که بخواهید مدت طولانی آن را نگه دارید و ما فهمیدیم که بهتر است از سوراخ طناب آن برای اتصال این پاوربانک به کوله پشتی استفاده کنید. بنابراین می توانید کابل خود را از پاوربانک به دستگاههای نزدیک خود اجرا کنید. همچنین پایین آمدن این پاوربانک و شارژ مجدد آن با پنل خورشیدی نیز روش دیگری برای استفاده از آن است.

اجزای عملکردی:
درگاه های شارژ در پاوربانک وی توسط پوششی پوشانده شده است که باعث می شود پاوربانک ضد آب شود ، چیزی که بعداً به آن خواهیم پرداخت.

دو پورت USB-A در قسمت کوتاه پاور بانک و درست در کنار چراغ قوه قرار دارند. در سمت طولانی ، جایی است که دو درگاه دیگر را در زیر پوشش خود پیدا خواهید کرد که پورت Micro-USB و پورت USB-C است.

در بالای پاوربانک جایی است که دکمه پاور وجود دارد ، و چهار نشانگر قدرت آبی در آن قرار دارد. همچنین ، هنگامی که پاوربانک شارژ خورشیدی است ، یک چراغ سبز وجود دارد که در گوشه پانل خورشیدی روشن می شود تا نشانگر شارژ مجدد پاوربانک باشد.

 

برای شروع شارژ از این پاوربانک ، باید دکمه را فشار دهید. از دکمه پاور نیز برای روشن کردن چراغ قوه استفاده شده و از طریق سه تنظیم Strobe ، Constant و SOS تغییر می کند.

ساختن
ساختار و مواد:
کیفیت ساخت این بانک انرژی خورشیدی RAVPower بسیار سخت است. این دارای مقاومت در برابر آب IP66 (هنگامی که درگاه ها پوشانده شده اند) و این بدان معنی است که شارژر قادر به مقاومت در برابر جت های قدرتمند آب است. به گفته این ، این پاوربانک نمی تواند در آب غوطه ور شود زیرا این نوع مشخصات در آن ساخته نشده است.

این شارژر همچنین ضد گرد و غبار و ضد ضربه است.

فنی:
از طرف فنی ، هنگامی که شارژ خورشیدی آن را شارژ می کنید ، پاوربانک بسیار گرم می شود ، اما واقعاً اتفاق می افتد که در حال غرق شدن در خورشید است. به غیر از این ، شارژ سه دستگاه به طور هم زمان منجر به گرمای بیش از حد نخواهد شد.

قابلیت اطمینان
حتی اگر بانکهای انرژی خورشیدی شارژرهای قابل حمل هستند که پنل خورشیدی را به آن وصل شده اند و شارژ مجدد از پنل خورشیدی بسیار کند است ، به ویژه ، این شارژر قابل حمل RAVPower با ویژگی های آن بسیار مناسب است.

با استفاده از توان بسیار بالا ، استفاده از سه پورت خروجی که دو مورد آن Quick Charge و یک درگاه USB-C است و حتی می توانید از دو پورت ورودی به طور همزمان برای شارژ سریعتر این پاور بانک استفاده کنید.

خلاصه:
قدرت:

قدرت شارژ این پاور بانک بسیار عالی است ، حتی اگر شارژ شدن خورشیدی بسیار کند باشد. ظرفیت برق برای شارژ کردن بیشتر تلفن های هوشمند به طور کامل در حدود 5 برابر کافی است و می توانید هنگام استفاده از درگاه USB-C ، USB-C MacBook را نیز با این شارژر شارژ کنید. همچنین می توانید با استفاده از هر دو پورت ورودی به طور همزمان این پاور بانک را شارژ کنید.


گزارش این آگهی

طرح:

این یک پاوربانک بزرگ است که نگهداری از آن بسیار دشوار است و به همین دلیل استفاده از سوراخ طناب کشی راه بهتری برای گرفتن این پاوربانک در هر مکانی که می خواهید است.


گزارش این آگهی

ساختن:

ساخت آن با این پاوربانک بسیار خوب است ، زیرا در هنگام پوشش پورت ها از مقاومت در برابر آب IP66 برخوردار است. اما می تواند جوی های آب را تحمل کند و نمی توان آن را زیر آب گرفت.

قابلیت اطمینان:

این یک شارژر قابل حمل بسیار قابل اعتماد با استفاده از بسیاری از درگاه های شارژ و ظرفیت بالای آن است.


گزارش این آگهی

مشخصات بانک خورشیدی RAVPower 25،000mAh با درگاه USB-C:
خروجی:
درگاه USB استاندارد: 5V / 2.4A

پورت شارژ سریع: 5V-6.5V / 3A | 6.5-9V / 2A | 9-12V / 1.5A

درگاه USB-C: 5V / 3.0A

حداکثر خروجی: 6.4A (32W)

ورودی:
ورودی میکرو USB: 5V / 2.0A | 9V / 2.0A | 12V / 1.5A

ورودی USB-C: 5V / 3.0A

هر دو درگاه ورودی به طور همزمان استفاده می شود: 4A

سرعت شارژ خورشیدی: 5V / 300mA

شاخص قدرت LED: چهار شاخص قدرت LED
اندازه: 7.1 3.5 3.5 1.2 1.2 اینچ
وزن: 1.4 پوند

نتیجه:
پاوربانک خورشیدی RAVPower 25،000mAh در مورد شارژ شدن خورشیدی نیست ، حداقل در واقع ، این یک سری از ویژگی های شارژ دیگر را نیز ندارد که کیفیت آن را تشکیل می دهد.

شارژر خورشیدی RAVPower 25000mAh شارژر قابل حمل در فضای باز با ورودی های میکرو USB و USB C ، شارژ سریع بانک انرژی خورشیدی با 3 خروجی ، بسته باتری خارجی با چراغ قوه - شوک ، گرد و غبار و ضد آب
شارژر خورشیدی RAVPower 25000mAh شارژر قابل حمل در فضای باز با ورودی های میکرو USB و USB C ، شارژ سریع بانک انرژی خورشیدی با 3 خروجی ، بسته باتری خارجی با چراغ قوه - شوک ، گرد و غبار و ضد آب
 تمام شده

ارسال رایگان

 Amazon.Com
از تاریخ 22 اکتبر 2019 1:36 صبح
امکانات
پنل خورشیدی داخلی: برای شارژ مجدد بانک انرژی خورشیدی ، نور خورشید را به انرژی یکبار مصرف تبدیل می کند
شارژ سریعتر با ورودی های دوگانه: هر دو پورت Micro USB و USB-C را به طور همزمان وصل کنید و شارژر پنل خورشیدی را حتی سریعتر دوباره پر کنید
25000Mah & 3 خروجی: سه تلفن هوشمند یا رایانه لوحی را به صورت همزمان تا 5 ولت / 6.4a با شارژ سریع ، USB-C و پورتهای شارژ ismart قدرت دهید. علاوه بر این ایده آل به تجهیزات کمپینگ در فضای باز شما
ساخته شده برای فضای باز: ساخت و سازهای ناهموار گرد و غبار ، شوک و ضد آب است. چراغ اضطراری LED در حالت های قوی ، کاوشگر و SOS کار می کند. و باتری خورشیدی Pack را با حلقه حلقوی یکپارچه وصل کنید
آنچه می گیرید: 18 + 12 ماه ضمانت ، شارژر خورشیدی RAVPower ، کابل شارژ میکرو USB و راهنمای کاربر

مشخصات پاوربانک خوب...
ما را در سایت مشخصات پاوربانک خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاوربانک خوب good-powerbank-specifications بازدید : 174 تاريخ : سه شنبه 30 مهر 1398 ساعت: 23:41

پاوربانک خورشیدی RAVPower 25،000mAh Quick Charge 3.0 با درگاه USB-C

به نظر می رسد بانکهای انرژی خورشیدی روی سطح بسیار مفید هستند ، اما اکثر بانکهای انرژی خورشیدی موجود در بازار واقعاً چیز خاصی برایشان نمی گذارند. اکثر آنها دارای ظرفیت متوسط ​​انرژی هستند ، سرعت شارژ از درگاه ها دقیقاً سریع نیست و در واقع برای اکثر تلفن های هوشمند و تبلت های مدرن بسیار کند است. با این حال ، این نیروگاه خورشیدی RAVPower 25،000mAh با شارژ قدرتمند خود اساساً آن را تغییر می دهد.

گزارش این آگهی

به این دلیل است که تعداد کمی از بانک های خورشیدی در بازار وجود دارد که از چنین ظرفیتی بالا استفاده می کنند ، در عین حال با استفاده از سه درگاه خروجی شارژ بسیار قدرتمندی نیز دارد. بنابراین بهتر است نگاهی بیندازیم تا ببینیم آیا این پاور بانک در واقع گزینه بهتری برای شارژ قابل حمل خورشیدی است.

قدرت
ظرفیت توان:


ظرفیت این پاوربانک 25000 میلی آمپر ساعت است. این بسیار بالاتر از چیزی است که اکثر بانکهای انرژی خورشیدی دارند ، که معمولاً در محدوده 10،000 میلی آمپر ساعت یا دامنه 15،000 میلی آمپر ساعتی قرار دارند که متداول تر است. با این حال ، ابتدا ببینیم که چقدر از این ظرفیت انرژی 25000 میلی آمپری که واقعاً قادر به استفاده از آن هستید برای شارژ دستگاه های قابل حمل خود مانند تبلت و تلفن های هوشمند استفاده می کنید.

گزارش این آگهی

3.7 25 25،000 = 92،500 / 5 = 18،500

به طور کلی ، شما می توانید از حدود 19000 میلی آمپر ساعت توان خروجی برای شارژ دستگاه های قابل حمل خود استفاده کنید و این هنوز هم بسیار خوب است. ما می دانیم که این پایین تر از چیزی است که شارژر با آن شروع می شود ، اما در عین حال ، شما می توانید اکثر تلفن های هوشمند را با قدرت کاملشان در حدود پنج برابر بار شارژ کنید. پنج رقم شارژ کامل برای تلفن های هوشمند از این واقعیت ناشی می شود که در حال حاضر اکثر تلفن های هوشمند مدرن دارای ظرفیت باتری 3000 میلی آمپر ساعتی هستند و این مورد برای تلفن های هوشمند آندروید و آیفون ها نیز صادق است.

از آنجا که آیفون X باتری 2716 میلی آمپر ساعتی دارد. بنابراین شما می توانید برای مدت طولانی بدون نیاز به شارژ مجدد از این شارژر استفاده کنید ، در صورتی که تمام آنچه از این پاور بانک استفاده می کنید برای شارژ تلفن های هوشمند است.

در عین حال ، از آنجا که این پاوربانک از پورت Quick Charge استفاده می کند ، می توانید تلفن های هوشمند Android سازگار با Quick Charge را شارژ کنید ، اما پس از استفاده از فناوری شارژ سریع ، منجر به کاهش نرخ تبدیل پایین می شوید. در نتیجه ، ظرفیت شارژ خروجی کم برای شارژ در دسترس شما خواهد بود.

شارژ دستگاه های بزرگتر مانند تبلت با این پاور بانک حدود 2 تا 3 بار شارژ کامل خواهد داشت. همچنین می توانید چند لپ تاپ را با این پاور بانک ها شارژ کنید زیرا این شارژر از درگاه USB-C استفاده می کند که می تواند چند لپ تاپ سازگار با USB-C را شارژ کند. برای لپ تاپ ها نیز نسبتاً همان هزینه های کامل دریافت خواهید کرد.

دستگاه های RAVPower 25،000mAh سریع شارژ سریع 3.0 انرژی خورشیدی (ظرفیت خروجی = 19،000 میلی آمپر ساعت) ظرفیت تلفن RAVPower 25،000mAh شارژ سریع 3.0 بانک انرژی خورشیدی شارژ سریع بعد از یک بار شارژ بیش از ظرفیت باقی مانده است

# شارژ کامل برای دستگاه
iPhone SE 19،000mAh 1،624mAh 17،376mAh بیش از ظرفیت باقی مانده است

11.6 هزینه های کامل
آیفون 6 19،000mAh 1،810mAh 17،190mAh بیش از ظرفیت باقی مانده است

10.4 هزینه های کامل
iPhone 6 Plus 19،000mAh 2،915mAh 16،085mAh بیش از ظرفیت باقی مانده است

6.5 هزینه کامل
iPhone 6s 19،000mAh 1،715mAh 17،285mAh بیش از ظرفیت باقی مانده است

11.0 شارژ کامل
iPhone 6s Plus 19،000mAh 2،750mAh 16،250mAh بیش از ظرفیت باقی مانده است

6.9 هزینه کامل
Samsung Galaxy S6 19،000mAh 2،550mAh 16،450mAh بیش از ظرفیت باقی مانده است

7.4 هزینه کامل
سامسونگ Galaxy S6 Edge 19،000mAh 2،600mAh 16،400mAh بیش از ظرفیت باقی مانده است

7.3 هزینه کامل
Samsung Galaxy S7 19،000mAh 3،000mAh 16،000mAh بیش از ظرفیت باقی مانده است

6.3 شارژ کامل
سامسونگ Galaxy S7 Edge 19،000mAh 3،600mAh 15،400mAh بیش از ظرفیت باقی مانده است

5.2 هزینه های کامل
Samsung Galaxy S8 + 19،000mAh 3500mAh 15،500mAh بیش از ظرفیت باقی مانده است

5.4 هزینه های کامل
شارژ خروجی:


شارژ خروجی از این پاور بانک قسمت دیگری از قدرت این شارژر است. به این دلیل است که این شارژر از سه درگاه خروجی استفاده می کند که می توانید برای شارژ دستگاه های خود استفاده کنید.

گزارش این آگهی

دو درگاه USB-A:
دو پورت USB-A در این پاوربانک وجود دارد که یکی دارای Quick Charge و دیگری دارای سرعت شارژ استاندارد 5V / 2.4A است. بنابراین می توانید یک وسیله سازگار با Quick Charge را با درگاه Quick Charge شارژ کنید ، همچنین می توانید دستگاه های غیر سازگار را نیز با درگاه Quick Charge شارژ کنید. اگر این کار را انجام دهید ، پورت QC به سرعت سرعت شارژ 5V / 2.4A را به دست می آورد.

پورت USB-C:
پورت USB-C در این پاوربانک دارای سرعت شارژ 5V / 3.0A است. بنابراین می توانید از آن برای شارژ دستگاه های سازگار USB-C با کابل شارژ USB-C تا USB-C مانند تلفن های هوشمند ، تبلت ها و همچنین لپ تاپ های USB-C مانند USB-C MacBook استفاده کنید. با این کار ، درگاه UBS-C در این پاوربانک از Power Delivery استفاده نمی کند ، بنابراین نمی تواند USB-C MacBook شما را با حداکثر سرعت شارژ خود شارژ کند ، و قطعا فکر بستگی به USB نیست. درگاه -C برای شارژ کردن لپ تاپ های سازگار با USB-C به طور کلی.

البته شارژ تلفن های هوشمند USB-C با درگاه USB-C ایده خوبی است زیرا آنها را با سرعت شارژ سریع شارژ می کند

حداکثر خروجی:
حداکثر خروجی این پاوربانک 6.4A (32W) است ، بنابراین می توانید از حداکثر توان دو پورت به طور همزمان استفاده کنید ، مانند درگاه Quick Charge در 18W و درگاه USB-C در 15W. شما نمی توانید از حداکثر قدرت درگاههای شارژ همزمان استفاده کنید ، و اگر از همه درگاه ها به طور همزمان استفاده کنید ، در نهایت این نتیجه خواهد شد که قدرت شارژ بین پورت ها تقسیم شود.

گفته می شود ، حداکثر توان تولید این پاور بانک بسیار خوب است.

شارژ ورودی:


برای شارژ مجدد این پاوربانک ، شما در کل سه روش برای انجام آن دارید.

ورودی USB-C و میکرو USB:
ورودی Micro-USB برای شارژ مجدد این شارژر قابل حمل RAVPower از Quick Charge استفاده می کند ، بنابراین اگر شما فقط از درگاه Micro-USB برای شارژ مجدد استفاده می کنید ، باید از شارژر دیواری Quick Charge استفاده کنید تا مطمئن شوید که از تمام توان آن استفاده می کنید.

ورودی USB-C دارای سرعت شارژ 5V / 3.0A است که فقط کمی آهسته تر از ورودی Micro-USB برای شارژ مجدد این پاوربانک است ، اما باید از یک شارژر دیواری Quick Charge نیز با آن استفاده کنید.

هر دو درگاه ورودی در این پاوربانک بسیار قدرتمند هستند ، اما آنچه که شارژ مجدد این پاور بانک را تجربه خوبی می کند این است که می توانید از پورت ورودی Micro-USB و USB-C به طور همزمان برای شارژ مجدد این پاوربانک در 4A استفاده کنید. نرخ شارژ و در نتیجه 5 ساعت شارژ کامل حاصل می شود.

شارژ مجدد خورشیدی


شارژ مجدد خورشیدی ، به طور کلی ، نسبت به شارژ شدن سیمی کاملاً کند است و در اینجا قطعاً چنین است. با استفاده از این پاوربانک با استفاده از سرعت شارژ 5V / 300mA. این در واقع یک چهارم از 1 آمپر است. در نتیجه ، برای شارژ مجدد این پاوربانک با قدرت کامل با پنل خورشیدی ، باید یک هفته صبر کنید تا این اتفاق بیفتد.

کسی به این دلیل فرصت پیدا نکرده است و به همین دلیل است که شارژ شدن خورشیدی چیزی است که شما به طور غیرفعال به آن وابسته باشید در حالی که از این پاور بانک خارج هستید و به آن وابسته هستید

مشخصات پاوربانک خوب...
ما را در سایت مشخصات پاوربانک خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاوربانک خوب good-powerbank-specifications بازدید : 210 تاريخ : سه شنبه 30 مهر 1398 ساعت: 23:35

پاوربانک Jackery PowerBar 20،800mAh با پریز برق

خش عالی در مورد دستگاه های قابل حمل این است که چقدر آنها متنوع هستند. فقط یک ثانیه در مورد آن فکر کنید ، تلفن هوشمند شما یک کامپیوتر بسیار قدرتمند است که می توانید در هر کجا و در همه جا از آن استفاده کنید.


گزارش این آگهی

با تلفن خود می توانید به اینترنت ، یک برنامه ناوبری GPS و تعداد بیشتری برنامه که دارای عملکردهای مختلف هستند دسترسی داشته باشید. شارژرهای قابل حمل به نوعی یکسان هستند ، زیرا ظرفیت های مختلف انرژی و توانایی شارژ کردن دارند.

این پاور بانک Jackery PowerBar 20،800mAh که در حال بررسی آن هستیم یک چاقوی ارتش swiss در فضای قابل شارژ شارژرهای قابل حمل است.

از قدرت خوبی برخوردار است که می تواند دوام بیاورد اما آنچه باعث می شود واقعاً از بین جمعیت ایستادگی کنیم ، چهار جانبه بودن استفاده از آن با دستگاه های شماست. به طور عمده ، پریز برق ، که تعداد زیادی از پاوربانک ها در محدوده ظرفیت توان خود استفاده نمی کنند.

قدرت
ظرفیت توان:
Jackery PowerBar از ظرفیت توان اولیه اولیه 20،800 میلی آمپر ساعتی برخوردار است ، اما با توانایی شارژ آن ، صادقانه انتظار بیشتری داشتیم. این را نمی گویم که بد است اما وقتی فکر می کنید که این شارژر دارای یک پریز برق به برق و یا سه روش برای شارژ دستگاه ها است ، داشتن قدرت بیشتر می تواند مفید باشد.

3.7 20 20،800 = 76،960 / 5 = 15،392

در بیشتر مواقع شما واقعاً قادر خواهید بود از ظرفیت 15392 میلی آمپر ساعت استفاده کنید و این هنوز ظرفیت کافی برای شارژ تلفن های هوشمند و تبلت ها با توان کامل است.

البته تلفن های هوشمند تقریبا چهار برابر یا بیشتر شارژ کامل دریافت می کنند. رایانه های لوحی مانند Apple iPad یا تبلت های Galaxy Samsung قادر به شارژ کامل در حدود دو یا سه بار هستند.

با این حال ، این شارژر قابل حمل PowerBar فقط در شارژ تلفن های هوشمند و تبلت متوقف نمی شود و دلیل آن این است که دارای یک پریز برق است که می تواند برای وصل کردن یک شارژر دیواری USB برای شارژ لپ تاپ ها استفاده شود. بنابراین می توانید MacBook ، Chromebook یا سایر لپ تاپ ها را با این Jackery PowerBar شارژ کنید و یک یا دو بار آنها را به برق کامل شارژ کنید.

با تمام آنچه گفته شد ، شما همچنین می توانید از درگاه USB-C در این پاوربانک برای شارژ دستگاه های بزرگتر که از USB-C استفاده می کنند ، استفاده کنید ، اما به دلیل خروجی سریعتر سرعت شارژ ، مدت زمان شارژ طولانی تر طول خواهد کشید.

شارژ خروجی:
در کل چهار روش برای استفاده از این Jackery PowerBar وجود دارد.


گزارش این آگهی

یک خروجی AC 3-Prong:
ایستگاه برق Jackery PowerBar

تنها یک پریز برق در این پاوربانک دارای سه قلاب است که در صورت برقرسانی دستگاهی که از کابل برق 3 پره استفاده می کند ، می تواند بسیار مفید باشد.

ایستگاه برق Jackery PowerBar

البته از آنجا که این بیشتر از پاوربانک به جای یک نیروگاه قابل حمل است ، قابلیت های خروجی برق AC و در اصل کل شارژر 100 وات است. در نتیجه ، شما فقط می توانید لوازم خانگی یا شارژرهای پلاگین را در نظر بگیرید که در همان درجه قدرت قرار دارند.

ایستگاه برق Jackery PowerBar

لوازم خانگی مانند لامپ های کوچک ، شارژرهای لپ تاپ یا شارژرهای باتری برخی از نمونه هایی از دستگاه هایی هستند که می خواهید با آنها از طریق AC Outlet استفاده کنید. وصل کردن چیزی مثل مخلوط کن و انتظار کار کردن آن به سادگی اتفاق نمی افتد ، زیرا این PowerBar برای چیزهایی مانند آن ساخته نشده است.


گزارش این آگهی

سه گزینه شارژ:
در مجموع سه گزینه شارژ مستقیم با این پاور بانک وجود دارد.

USB-A استاندارد
ایستگاه برق Jackery PowerBar

یک درگاه شارژ USB-A معمولی وجود دارد که دارای سرعت شارژ 5V / 2.4A است که می تواند اکثر دستگاه های استاندارد (دستگاه های AKA که با شارژ سریع سازگار نیستند) را با حداکثر سرعت شارژ خود شارژ کنید.


گزارش این آگهی

شارژ سریع USB-A
همچنین درگاه USB-A دیگر از Quick Charge 3.0 استفاده می کند که می تواند برای کسانی که دارای دستگاه های سازگار با Quick Charge هستند بسیار مفید باشد.

بسیاری از تلفن های هوشمند اندرویدی وجود دارند که از نوع Quick Charge سازگار هستند و بنابراین اگر یکی از آنها را دارید ، باید بررسی کنید که آیا فناوری شما قابلیت استفاده با فناوری شارژ سریع را دارد یا خیر. گفته می شود ، پورت Quick Charge همچنین می تواند 5V / 2.4A را برای دستگاه های شارژ سریع غیرقابل سازش تولید کند.

USB-C
درگاه شارژ نهایی و سوم پورت USB-C است که با استفاده از یک کابل شارژ USB-C به USB-C می توان از دستگاه های سازگار با USB-C استفاده کرد. این پورت دارای سرعت خروجی 5V / 3.0A است که بسیار مناسب است و بیشتر تلفن های هوشمند USB-C نرخ شارژ حداکثر استاندارد خود را در 3 آمپر دارند.

خوشحال می شد که Power Delivery را با این شارژر PowerBar همراه کنید ، زیرا بسیاری از دستگاه ها اکنون از iPhone X گرفته تا MacBook شروع به استفاده از آن می کنند.

حتی اگر گزینه های شارژ زیادی با این پاوربانک وجود داشته باشد ، قسمت شارژ آن محدودیتی دارد و این با این واقعیت است که این شارژر حداکثر 4.8A خروجی را در هنگام ورود به سه پورت خروجی خود دارد.

در نتیجه ، شما مطمئناً فقط می خواهید از دو درگاه شارژ به طور همزمان استفاده کنید ، زیرا می توانید از آنها با تمام توان استفاده کنید

شارژ ورودی:
Jackery PowerBar فقط یک درگاه ورودی واحد دارد و آن پورت USB-C خواهد بود. این می تواند به عنوان ورودی در هنگام استفاده از کابل شارژ USB-C به USB-A همراه با یک شارژر دیواری USB برای شارژ مجدد از پاوربانک استفاده شود.

اگر می خواهید PowerBar را با حداکثر سرعت شارژ خود شارژ کنید ، توصیه می کنیم از 3 شارژر دیواری USB با شارژ سریع استفاده کنید.

Anker PowerHouse 120،000mAh Bank Bank

منبع تغذیه قابل حمل مشابه

 


طرح
اندازه و وزن:
ایستگاه برق Jackery PowerBar

بخش اصلی که این پاوربانک را بسیار بزرگ می کند از ظرفیت برق نیست ، زیرا بیشتر پاور بانک هایی که دارای ظرفیت های مشابه هستند در واقع بسیار کوچکتر هستند. در عوض ، دلیل بزرگ بودن این شارژر آن است که در آن از خروجی AC ، سه روش شارژ و همچنین به دلیل ظرفیت 20800 میلی آمپر ساعت آن به مخلوط اضافه شده است.

در نتیجه ، به همین دلیل این شارژر دارای طول 6.5 اینچ ، ضخامت / عرض 2.5 اینچ است. PowerBar همچنین با وزن 1.5 پوند بسیار سنگین است. این نوع شارژر قابل حمل است که شما هنوز هم می توانید به هر کجا که می خواهید با خود ببرید ، فقط این است که فقط می توانید آن را با خود ببرید ، آن را تنظیم کنید و سپس از آن استفاده کنید.

اجزای عملکردی:
با وجود همه مواردی که در مورد Jackery PowerBar مربوط به توانایی شارژ آن است ، این شارژر بسیار سازمان یافته و کاربردی آسان است.

در یک طرف شارژر جایی است که شما دارید:

دو درگاه شارژ USB-A. یک شارژ سریع و یک استاندارد.
یک درگاه USB-C
یک نشانگر سطح ظرفیت دیجیتال که نشان می دهد چقدر توان با سه رقم باقی مانده است
سپس یک دکمه پاور در بالا وجود دارد.

دکمه پاور با استفاده از این پاوربانک عملکردهای کمی دارد که می توان با استفاده از درگاه های شارژ USB فقط با یک فشار کار را روشن کرد. هرچند برای روشن کردن پریز برق ، فقط 3 ثانیه دکمه روشن را نگه دارید تا آن را روشن کنید. برای خاموش کردن پریز برق ، دکمه پاور را نیز به مدت 3 ثانیه نگه دارید.

در طرف مقابل آن قسمت های کاربردی جایی است که می توانید AC خروجی و یک نشانگر سبز را پیدا کنید که نشان می دهد که پریز برق روشن شده است.

ساختن
ساختار و مواد:
ایستگاه برق Jackery PowerBar

درست مانند بیشتر محصولات Jackery ، این Jackery PowerBar از کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار است. به این دلیل است که قطعه بزرگ این پاور بانک از آلومینیوم ساخته شده است و دو طرف از پلاستیک ساخته شده اند. حتی اگر کلاه های جانبی از پلاستیک ساخته شده باشند ، آنها کاملاً محکم در داخل PowerBar قرار داده شده اند.

این قطعات همچنین استفاده از آنها بسیار عالی است و نگرانی در مورد ضعف خروجی AC برای داشتن کابلهای برق AC بسیار ضعیف بود اما به خوبی نگه داشت.

فنی:
از نظر فناوری مسائل ، این پاوربانک عالی است. به گفته این ، هنگامی که از پریز برق استفاده می کنید و به دلیل اینکه یک فن در داخل آن وجود دارد ، صدای کمی برای آن به وجود نمی آید. بنابراین در واقع ، ساخت فنی این پاوربانک بسیار خوب است زیرا لازم نیست نگران گرم شدن بیش از حد باشید زیرا از فن استفاده می کند تا خود را خنک کند

خلاصه:
قدرت:

انرژی زیادی برای شارژ دستگاه از تلفن های هوشمند تا لپ تاپ گرفته تا تمام توان آنها وجود دارد. همچنین ، استفاده از یک پریز برق با سه گزینه شارژ دیگر که شامل USB-C و Quick Charge است ، این پاوربانک را در لیگ خودش قرار می دهد.


گزارش این آگهی

طرح:

بسیار بزرگ و سنگین است ، بنابراین چیزی نیست که بخواهید با آن گوشی هوشمند خود را شارژ کنید. این قطعاً به معنای ماندن در یک مکان واحد و مورد استفاده قرار می گیرد. قطعات کاربردی بسیار خوب قرار داده شده و استفاده از نشانگر ظرفیت دیجیتال بسیار مفید است.

ساختن:

کیفیت ساخت این پاوربانک بسیار خوب است زیرا دارای یک مرکز آلومینیومی می باشد و PowerBar حتی از یک فن برای خنک نگه داشتن خود استفاده می کند.

قابلیت اطمینان:

قابلیت اطمینان این پاوربانک عالی است تا زمانی که انتظار ندارید پریز برق از مخلوط کن یا بخاری استفاده کند. تمام قسمت های آن برای استفاده بسیار قدرتمند است و می تواند تجربه ای در مصرف انرژی و شارژ عالی را به دستگاه های شما بدهد.

مشخصات جک پاور بانک Jackery PowerBar 20،800mAh با پریز برق:
ظرفیت:
ظرفیت اولیه: 20،800mAh

ظرفیت خروجی: 15،392mAh


گزارش این آگهی

خروجی:
USB-A 1: 5V / 2.4A

شارژ سریع USB-A 2: 3.6V-6V / 3A | 6V-9V / 2A | 9V-12V / 1.5A

USB-C: 5V / 3.0A

خروجی USB حداکثر: 4.8A

ورودی:
ورودی USB-C: 5V / 3.0A

شاخص قدرت LED: شاخص ظرفیت دیجیتال
اندازه: 6.5 2.5 2.5 inc 2.5 اینچ
وزن: 1.5 پوند
نتیجه:
Jackery PowerBar یک فضای عالی برای فضای شارژ قابل حمل است.

این با قدرت AC خود تمام نمی شود و این یک چیز خوب است ، و در عوض با ظرفیت و توانایی های قدرت خود رویکرد ترکیبی تری به خود می گیرد که این شارژر را در بعضی موارد برای استفاده سبک و سنگین عالی می کند.

مشخصات پاوربانک خوب...
ما را در سایت مشخصات پاوربانک خوب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : پاوربانک خوب good-powerbank-specifications بازدید : 206 تاريخ : سه شنبه 30 مهر 1398 ساعت: 23:24